Тиждень психології

В Технолого-економічному коледжі Білоцерківського НАУ 18-21 травня 2016 року відбувся тиждень психології.

Сьогодні  неможливо виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість без резервів психологічних знань. Практичним психологом коледжу Гриценюк С.С. було підготовлено ряд заходів, метою яких було популяризація роботи психолога, створення позитивного клімату в навчальному закладі, розширення та насичення емоційного життя, розвиток інтересу до свого внутрішнього світу, розкриття творчого потенціалу студентів.

Тиждень психології був тематичним і вибудуваним таким чином, щоб кожного дня розглядалася нова проблематика, піднімалися питання, які могли б цікавити наших студентів і працівників коледжу.

Перший день мав назву «Психолог і Я». Його основна мета – ввести у світ психології, познайомити з роботою психолога та популяризувати психологічні знання серед студентів коледжу. У понеділок проведений ряд психологічних акцій, зокрема акція «Паркан психологічного розвантаження», девіз якої: «Відчуй свободу – напиши від душіJ!»

Мета цієї акції – навчити студентів висловлювати свої думки, враження, оцінки вголос, а не шепотіти за спиною або тримати свої враження при собі. Також студентом взяли участь у психологічній акції «Рецепт успіху. Готуємо разом!!!», де на плакаті потрібно було написати те, що є складовими успіху для кожного з респондентів.

Наскрізною для всього тижня психології стала акція «Думки мудрих». В рамках цього заходу вислови відомих філософів, митців та науковців були розвішені по корпусах, студенти мали змогу ознайомитися із думками відомих людей про життя та його сенс, кохання, дружбу, про людину і т.п.

Студентам також стали учасниками опитування «Скринька мудрості», під час якого вони ділилися думками про ідеального викладача та студента, висловлювали побажання психологу.

Завершився перший день тижня психології презентацією «Світ психології», на яку були запрошені не лише студенти, але і адміністрація навчального закладу.

«Я + Ти = Ми» - тема вівторка. Протягом другого дня піднімалися питання міжособистісних стосунків між друзями, дівчатами та хлопцями, між батьками та дітьми, між студентами та викладачами.

Студенти взяли участь у бліц-опитуванні «Мій улюблений викладач», у якому мали змогу назвати тих викладачів, які для них є взірцем фахівця. Пройшла акція «Психологічне графіті», девізом якої було «Стіна бажань, побажань і думок уголос». Студенти мали змогу написати або намалювати свої поради, бажання, думки на умовній стіні.

Також пройшла акція «Візьми собі…», яка мала вигляд оголошення із пропозицією рис характеру, психологічних якостей, відносин та ін. (здоров’я, кохання, цілеспрямованість, повага і т.д.), де кожен міг взяти те, чого йому не вистачало.

Завершальним заходом другого дня стало ток-шоу «Чоловіки з Марса. Жінки з Венери». Головна мета заходу була познайомити із поняттям гендеру, психологічними особливостями статей, обговорити гендерні стереотипи та їх джерела і прийти до висновків про рівність, незалежно від статевої приналежності.

Третій тематичний день мав назву «Світ і Я» піднімав питання про місце людини у світі і відносини із світом. Пройшла психологічна акція «Побажання у долоні», де на плакатах студенти обмальовували свої долоні і писали побажання своїм одноліткам, викладачам та світу в цілому.

Головною подією дня став психологічний квест «Інсайт». Метою цього заходу було ознайомлення студентів із історією та здобутками рідного коледжу, навчити працювати у команді та продемонструвати свою кмітливість, логіку та знання при вирішенні різних завдань. Квест проходив у кілька етапів: перший етап «Рухавка». Студенти отримували перелік запитань, відповіді на які вони повинні були знайти в певному кабінеті, в музеї або навчальному корпусі. Другий етап – інтелектуально-логічний. Кожна команда отримувала задачі, рішення яких вимагало певних загальних знань, кмітливості та вміння логічно мислити. Третій етап – груповий. Студенти виконували у своїх командах групові завдання на швидкість.

Четвертий день мав назву «P.S.» (підсумковий). В цей день повинні були презентуватися результати опитувань, студенти мали б змогу ознайомитися із матеріалами всіх психологічних акцій. І наостанок відбулося нагородження учасників психологічного квесту сертифікатами.

Приємно зазначити, що незмінними супутниками творчого процесу впродовж усього тижня були гарний настрій, активні обговорення та дружні посмішки студентів та працівників коледжу.