Семінар-практикум «Креативна активність як мотиваційний чинник розвитку особистості студентів вищих навчальних закладів»

25 лютого 2016 р. на базі ДУ НМЦ «Агроосвіта» відбувся семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів «Креативна активність як мотиваційний чинник розвитку особистості студентів вищих навчальних закладів».

Проблема врахування та розвитку психологічних особливостей людини, необхідних для успішної життєдіяльності, конкурентоздатності на ринку праці, у процесі професійної підготовки, була і залишається нагальною. Становлення особистості професіонала, формування необхідних професійних якостей, знань, умінь, навичок та професійного мислення є досить складним, багатогранним і тривалим – починається з моменту виникнення бажання освоїти професію і продовжується поетапною підготовкою до неї. Необхідним компонентом будь-якої діяльності стає креативність, оскільки сама діяльність виходить на усе більш складний рівень. 

Подискутувати на цю тему зібралися практичні психологи та соціальні педагоги аграрних навчальних закладів із Запорізької, Харківської, Сумської, Полтавської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Дніпропетровської та Черкаської областей.

У семінарі взяли участь Острова В. Д., кандидат психологічних наук, науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи  НАПН України, Васильченко О.М., доктор психологічних наук, провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, Малюк В.В., науковий кореспондент Інституту обдарованої дитини НАПН України.

Досвідом роботи в студентських колективах поділилися Шапран Т.М., практичний психолог Будівельного коледжу Житомирського НАЕУ, Гриценюк С.С., практичний психолог Технолого-економічного коледжу Білоцерківського НАУ, Дронь В.В., куратор групи, викладач Прилуцького агротехнічного коледжу, Свищ Н.М., соціальний педагог Ізмаїльського технікуму механізації та електрифікації сільського господарства.

У ході зустрічі було обговорено низку питань, пов’язаних із напрацюванням конкретних кроків для налагодження, а в перспективі й поглиблення співпраці між психологами аграрних ВНЗ та Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи  НАПН України.